Ejendomsadministration i hele Danmark

Ejendomsadministration af ypperste kvalitet

Langt de fleste boligforeninger gør i dag brug af en uvildig og uafhængig ejendomsadministrationsvirksomhed, og det er med grund, da de opgaver der skal varetages i sådan en forbindelse, er omfattende og komplicerede. Med andre ord vil det kunne ende gruelig galt, hvis personer uden den fornødne ekspertise og erfaring varetager disse opgaver.

Boligadministratorerne A/S der anses som værende en af Danmarks dygtigste ejendomsadministratorer, blev etableret i 2003 af Ole Ostenfeld, Erik Thane Christensen og Allan Rigelsø, der alle førhen var været ansat hos andre ejendomsadministratorer. Det var ønsket om at bringe kunden helt i centrum og specialdesigne løsninger efter den enkelte kundes behov, der drev dem til etableringen af Boligadministratorerne A/S.

De tilbyder ikke byggeteknisk rådgivning, ejendomsservice eller lignende, men tilbyder derimod kerneprodukter såsom administration af opkrævninger, rykkerkørsel, betaling og bogføring til totaladministration – og generelt al form for ejendomsadministration.

For at give kunden den bedst mulige oplevelse og løsning, vælger kunden selv eventuelle samarbejdspartnere heriblandt bank, kreditforening, advokat og revisor. Du kan derfor være 100 % sikker på, at du får en 100 % uvildig og uafhængig ejendomsadministration og rådgivning. Men skulle kunden have et ønske om at blive henvist til eventuelle samarbejdspartnere, så er dette en mulighed, da Boligadministratorerne A/S arbejder tæt med relevante partnere.

Helt lavpraktisk kan ejendomsadministration også være ideelt, når der skal holdes styr på udgifter til vand, varme og strøm, men kan også være nyttig under generalforsamlinger, når der skal vedtages vigtige beslutninger om stort og småt.

Boligadministratorerne A/S har speciale med ejendomsadministration af andelsforeninger, men tilbyder også ejendomsadministration i andre typer af boliger. Som kunde får du automatisk tildelt en administrator som fast kontaktperson samtidig med, at du også får tildelt en fast regnskabsmedarbejdere. En af de mange andre fordele ved Boligadministratorerne A/S er, at beslutningstagere i ejendommen får mulighed for at få webadgang til ejendommens økonomi.

Ønsker kunden det, er det også muligt at få tilbudt foreningshjemmesider eller lukkede fora for beboere og bestyrelse i ejendommen, hvor der kan uploades relevante dokumenter og beskeder.

Er du interesseret i mere information om Boligadministratorerne A/S eller bare ejendomsadministration generelt, så kan du læse mere på dette link.

You may also like...

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *